Nazywam się KAMIL MAROSZEK. Jestem hotelarzem z ponad 15-letnim doświadczeniem hotelarskim. Ukończyłem studia magisterskie z zakresu Turystyki i Rekreacji na krakowskiej Akademii Wychowania Fizycznego, a także studia podyplomowe „Menedżer hotelu” na WSTiE w Suchej Beskidzkiej. Miałem przyjemność pracować w hotelach 5-, 4- i 3-gwiazdkowych, zajmując stanowiska od recepcjonisty przez kierownika recepcji aż po managera hotelu. Aktualnie zarządzam 3* hotelem w jednej ze znanych miejscowości turystycznych. Obsługa Gości jest moją pasją. Miałem przyjemność obsługiwać wizyty znakomitych osobistości ze świata (Michail Saakaszwili, Ennio Morricone, Jessie Ware, Manu Chao, Lou Bega, Shakin’ Stevens’), a także z Polski (Bronisław Komorowski, Krystyna Janda, Krzysztof Kowalewski, Kayah, Monika Brodka, Justyna Steczkowska, Piotr Rubik). Co jednak znacznie ważniejsze – na co dzień mam styczność z Gośćmi hotelu, co daje mi doskonałą podstawę do przekazywania sprawdzonej, praktycznej wiedzy uczestnikom szkoleń. Jestem autorem kilkunastu artykułów dotyczących pracy recepcji i marketingu hotelowego w najważniejszych branżowych pismach.