Nasze szkolenia

JAK SZKOLIMY?

Nasze szkolenia staramy się realizować warsztatowo – wypełnione są one w dużej części pracą własną uczestników szkolenia, co gwarantuje ich aktywność i zaangażowanie w szkolenie.
Wspólnie pracujemy, by wyciągnąć wnioski, z których recepcjoniści będą mogli korzystać w swojej pracy, wykorzystując okazje do up- i cross-sellingu. Jesteśmy dla szkolonych partnerami, a nie mentorami – daje to szansę na łatwiejsze przyswojenie przekazywanych treści i szybką weryfikację ewentualnych błędów.
Sprawdzamy też funkcjonowanie procedur, jeśli jest taka potrzeba opracowujemy i implementujemy podczas szkolenia procedury obsługowe i sprzedażowe.

NASZE ZASADY

Podczas naszych szkoleń staramy się przypomnieć, przekazać i uświadomić wybrane hotelowe złote myśli, które naszym zdaniem są kluczowe dla zapewnienia perfekcyjnej obsługi Gości:

„O zadowoleniu Gościa z pobytu w hotelu mogą zadecydować 3 sekundy, 3 minuty, bądź 3 dni.”

„To personel jest w hotelu dla Gości, nie Goście dla personelu.”

„Wszystkie atuty hotelu zostaną zminimalizowane jeśli Gość zostanie źle obsłużony.”

„Yes, I can.”

DLACZEGO WARTO?

  • Przekazujemy wyłącznie sprawdzoną w recepcji praktyczną wiedzę.
  • Plan szkolenia opracowujemy całkowicie na podstawie oczekiwań Hotelu.
  • Na potrzeby szkolenia dokonujemy weryfikacji aktualnego poziomu obsługi.
  • Szkolenia realizujemy w siedzibie Klienta, by umożliwić przeszkolenie całej załogi.

JAKIE TEMATY PORUSZAMY?

Specjalizujemy się w szkoleniu recepcjonistów i osób, mających kontakt z Gościem hotelu. Tematykę naszych szkoleń można podzielić na dwa zasadnicze rodzaje:

recepcja jako wizytówka hotelu – dlaczego jest tak ważna?
 podstawowe zasady obsługi – przypomnienie i uświadomienie;
 oczekiwania i potrzeby Gości – przewidywanie, podpowiadanie, zaspokajanie;
 sytuacje trudne – jak z nich wychodzić obronną ręką;
 idealny check-in i check-out;
komunikacja z Gośćmi (w tym słowa zakazane i nakazane);
 przepływ informacji w hotelu;
 komunikacja z pozostałymi pracownikami hotelu;

sprzedaż w recepcji:
 pozyskiwanie nowych Gości poprzez umiejętne pokierowanie zapytao telefonicznych, mailowych oraz osobistych;
utrzymanie Gości korzystających już z usług hotelu;
 crosselling – generowanie popytu na usługi dodatkowe, oferowane przez hotel (w tym: restauracje, SPA, usługi rekreacyjne, sale konferencyjne;
 upselling – rozszerzanie zakresu zakupionych już usług (podwyższanie standardu pokoi, przedłużanie pobytu etc.)
 rozszerzanie zasięgu i skuteczności programów lojalnościowych;
budowanie relacji zwiększających ilość opinii o obiekcie, zamieszczanych przez Gości w Internecie;
 przekuwanie rozmów w sukces za pomocą spełniania warunków pozytywnej prezentacji oferty hotelu i wykorzystywania atutów obiektu;
sprzedażowa korespondencja mailowa sposobem na uświadomienie potrzeby Gościowi;
 rozmowa telefoniczna dla zaawansowanych;
 generowanie bazy wiedzy na temat Gości i jej umiejętne wykorzystanie w przyszłości.

ILE TO KOSZTUJE?

Często stosujemy prostą kalkulację, która jest akceptowana i chwalona przez naszych Klientów:

Koszt szkolenia = 10 x standardowa cena pokoju 2-osobowego w Waszym hotelu

Zastosowanie tego uproszczenia powoduje, iż bardzo łatwo jest określić opłacalność przeprowadzenia szkolenia – aby poniesione koszty się zbilansowały, recepcjoniści powinni sprzedać w wyniku szkolenia 10 pokoi 2-osobowych. Warto natomiast pamiętać, że ostateczny koszt szkolenia jest uzależniony od długości szkolenia, lokalizacji hotelu i tematyki szkolenia.  

ZAPYTANIE

Myślisz, że nasze szkolenie byłoby pomocne dla recepcjonistów w Waszym hotelu? Zadzwoń pod numer 534 689 654, wyślij maila na biuro@szkoleniarecepcji.pl lub wypełnij poniższy formularz – to nic nie kosztuje. Porozmawiajmy o Waszym personelu – chętnie pomożemy!  

    Imię i nazwisko (wymagane)

    Adres email (wymagane)

    Telefon

    Treść wiadomości